Toate produsele comercializate pe SITE, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului;
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa de e-mail [adresa-email]. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
CLIENTUL, in calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse in Certificatul de Garantie si instructiunile de manipulare, montaj, intretinere, in caz contrar existand posibilitatea de a pierde garantia.
CLIENTUL are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa monteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu prescriptiile din certificatul de garantie. ROBYALEX S.R.L., nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prescriptii de catre client.
Toate reclamatiile se transmit in scris pe adresa [adresa-email] , in maxim 48 ore de la data livrarii catre client. Dupa expirarea acestui termen, nu mai este valabila reclamatia privind viciile aparente sau care ar fi putut fi descoperite la o verificare atenta.
Reclamatia va fi insotita de date concrete legate de numarul comenzii, numarul facturii, numarul coletelor, modalitatea de transport, motivul reclamatiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamatie, pretentiile clientului.
ROBYALEX S.R.L. va raspunde reclamatiei in termen de max. 7 zile lucratoare de la primirea acesteia.In vederea solutionarii reclamatiei, ROBYALEX S.R.L. poate decide:
respingerea reclamatiei;
remedierea marfii reclamate pe cheltuiala sa;
acordarea unui rabat;
inlocuirea marfii sau returnarea acesteia.